Selasa, 28 Ogos 2012

kenapa haty aku ni?

Ya Allah,
sesungguhnya engkau maha Berkuasa,
sesungguhnya engkau maha menyayangi
sesungguhnya engkau maha mengetahui..

why!! why i cant see he to being happy??
maybe couse im feel lonely if he going to somebody else..
even he just a adopt brother but he so wonderfull..
or mayb i too care about him?

saya tahu dia inginkan seseorg didalam hatynya untuk
dia sayangi, ntahlah haty x nk tgok dia kecewa.
haty x ska tgok dia merana..
tapi apakan daya dia memilih jalan itu untuk
hidup dia.

aq ni sapa je yg nak control dia,
aku hanya sekadar teman waktu dia memerlukan sahaja.
andai suatu hari tuhan tentukan aku akan berpisah
dengannya aku pasti rasa sedih.
dan mungkin sejarah lama akan berulang kembali..

aku hanya berdoa supaya dia tidak melupakan aku..
hati aku yg keliru dengan diri sendiri
membuatkan aku dalam dilema untuk terus bermanja dan
menyanginya seperti sebelum ni..
atau atau sepatutnya aku hanya mendiamkan diri dan biar
masa menentukan sgala-galanya..


yang ikhlas ,
@myn aminuddin

Tiada ulasan: