Jumaat, 17 Ogos 2012

Vianna nasir,

kisah tentang Vianna Nasir. 
si dia yang saya maksudkan adalah Vianna Nasir.. 
saya penah post cerita pasal dia..
setelah lama saya menyepikan diri sekarang haty saya merinduinya,,
kenapa amyn ska dia?
sebab dia ni kawan yg x penah jumpa.. 
i like to read her blogs.. suka dukanya semua ada.. 
kadang2 ada yg terjadi pada diri sendiri..

ini dia Vianna Nasir.
dialah kawan,kawan baik & sahabat..
setelah lama menyepi kini sekarang dia dah makin top ..
kenapa dia makin top ? bukan top dgn maslah tp top dipentas YOUTUBE..
now she like a superstar wuhu suara yg merdu buat saya jadikan lagu untuk tidor hahaha..
saja gurau.. boleh katakan setiap hari mesty dengar suara dia ..
nak tengok gambar recording dia?


hahah ini la dia ...
orang dah jadi artis an mana nak ingat saya lagi hahaha..
pada amyn dia la seorang yg cukup tabah menghadapi suka duka kehidupan..
semua cerita di blog dia cukup untuk amyn memahaminya..
ada banyak lagi nak cerita tp cukup sampai disini dulu.. nak pergi sahur jap hahah..

to Vianna Nasir.. thanks couse be my bestfriends..

yang ikhlas
@myn @minuddin..

Tiada ulasan: