Isnin, 31 Oktober 2011

jiwa aku kacaw

hai, salam lama dah aku x tulis kat blog ni.. minta maaf la ye sesiapa yg mnunggu blog aku...
mayb x da kot.. bhahahha.. sekarang aku berada didalam kelas.. oleh kerana bosan so aku ambik kesempatan la tulis jap..

kebelakangan ni aku mcm ntah la.. x tntu hala la.. hdup mcm terbalik jap..bhahah
mgkin kerana bnyk keje kot yg perlu disiapkan.. n then aku rasa bersalah pada seorg
gadis kerana bla bla bla sebb x pyh tahu la .. dia cpl membe aku.. so i2 je dah leh wat
aku pening jap.. bab salah aku an..

ntah la dunia oh dunia.. hidup ada kawan pun mcm x da.. nasib baik la kawan2 yg aku dapt skrg ni oke2 skit2.. 
cuma terkilan la . kalau la sahabat arwah aku da,. arwah MAD msty aku hidup happy dan makin happy..
tanpa dia aku betol2 sunyi.. dia je yg memahami aku selama ni selain keluarga.. x kala aku memerlukan dia msty ada . tp kini dia pg untuk selamanya dan aku sunyi.. tiada pengganti yg dapat menggantikan dia..

haty aku sekarang teringatkan pada orang2 yg dah x da,, orang2 yang dah lama meninggalkan aku,, kawan2 yg dah lost contact.. kerana mereka la aku gemilang.. kerana mereka la aku berdiri mgah .. kerana mereka la aku bangga pnah dapat merasa suka duka.. bercerita tntang sahabat ni.,. x perlu la berpura2 dpan orang.. dunia ni berpusing.. 1 hari akan kena balik pada diri kau.. x perlu la kau nk bermanja jika kau tiada haty., x perlu la kau jelez gan apa yg aku da.. kita ni sama je semua.. x da beza pun.. kaya miskin hensem gemuk dan mcm2 kita sama je..

sory n thankx la kau orang yg sudi melawat dan baca luahan haty aku,, humm kini baru aku sedari bukan mudah untuk mendapat sahabat .. tp senang mendapat kawan atau rakan., aku tk tahu la sekarang aku dah x da fill nk memiliki kawan la ..ntah la.. anywhere thanxx la kau orang sudi membaca..

                                                                                                                             yang ikhlas amyn protwo

Tiada ulasan: