Selasa, 13 September 2011

NABA AUTO ACC


assalamualaikum!! dan selamat sejahtera.. hahhaahaha

blog ni dah lama x diupdate.. maaf la ye,.. kesibukan diri mmg x dapat nk dielakan..
aku ingin kongsikan kejayaan yang membanggakan aku ..
kau orang mesty tertanya2 an pa dia.. hahahah rileks..

kejayaan aku ialah aku kini mempunyai syarikat sendiri iaitu NABA AUTO ACCESORIES..
kenapa NABA? sebb Nooramirul Amin Bin Aminuddin .. hahhahah

alhamdulillah aku berjaya juga akhirnya.,. syarikat ini pun makin kehadapan. aku x sangka aku dpat bergerak dengan selaju ini.. mmg x sangka langsung..




buktinya ..

hah.. rim yang atas tu harga dia rm3500 .. mahal tu.. tayar rm500 sebijik... peh.. dengan lipah kurnia yang esa. NABA maju dan terus maju.. sehingga dapat beli rim dengan hasil titik peluh sendiri wuhu .. ska2.

cita2.. ingin menjadi seorang usahawan bumiputra yang sangat maju dan sangat berjaya di dunia.. insyallah amin..

dah la sampai sini saja la k.. bye.. have fun..

selamat hari raya, maaf zahir dan batin

Tiada ulasan: