Khamis, 23 Julai 2020

aku akan pergi untuk kebahagiaan mu.

TIADA LAGI SEPERTI DULU 

hmmm hati aku ni macam dah tiada nilai dah sekarang,
resah kesah keluh pun tiada guna lagi 
tiada lagi semua yang aku alami bersama dia seperti dulu.

semuanya berubah dari yang sedia kala..
aku dalam diam risau dan bimbang akan dia
 tapi apa kan daya manusia memang akan pergi dengan kita 
dan bukanya stay sampai akhir hayat kita.

tapi apa pun jadi dia tetap adik aku .. 

kehilangan sahabat bukanlah mudah untuk aku lalui semua itu 
tapi aku rela hilang sahabat aku dan hilang business aku bersama mereka 
demi adik aku yang aku paling sayang.

mereka bukan lah toxic tapi mereka adalah manusia yang tengah marah akan kejadian
dan mereka tidak sangka aku akan meninggalkan mereka ... 
biarpun kenangan manis kami banyak tapi aku terpaksa..

mulut mengatakan rela mereka pergi tapi dalam hati memohon berjuta maaf 
kerana aku berubah sekelip mata ..
aku rela hilang 11 orang sahabat dari hilang sorang adik aku..

apa yang aku buat adalah untuk melihat adik aku bahagia.. aku tak kisah 
pasal hati aku lagi dah. aku kini hidup tanpa perasaan dan tanpa hati..
aku serahkan hati aku pada adik aku sepenuhnya dan buat dia happy.

adik abang harap kau akan faham abang sayang kau..
sayang abang pada kau lebih dari kau sayang wanita yang cintai..
tak mengapa dik abang akan pergi dari hidup kau pelahan2
abang tak akan ganggu lagi hidup adik ..

cuma adik bagi la abang masa untuk buang perasaan sayang abang kat adik..
adik abang buat semua benda untuk adik bukan untuk jatuhkan adik..
percayalah!!!

adik, abang minta maaf atas semua kesalahan abang kat adik ...
sumpah abang tiada niat nak buat adik mcm tu... 
abang mungkin terlalu sayangkan adik sampai abang jadi lebih risaukan adik...

adik shuk abang janji abang akan pergi dalam hidup adik.. abang akan pergi 
adik jangan risau sebab abang tak akan ganggu lagi hidup adik..
adik boleh bebas tanpa ada orang halang adik nak buat apa skalipun.
so adik tak da la rimas macam skarang yang adik alami.

apa yang jadi ni abang percaya ada kebaikanya.. dan abang ready untuk pergi
demi kebahagiaan adik dan dia..

adik bila adik sakit down or apa saja please dik tolong cari abang. abang akan ada dengan adik..
abang akan ada selalu dengan adik..
maaf dik abang banyak menyusahkan adik. dan abang banyak sangat buat adik sakit hati.
insyallah abang akan cuba rapat dengan seseorang lain supaya abang dapat buang perasaan ni secepat mungkin... 

adik abang sayang adik..

hamba Allah yang hilang hati didunia.

yang ikhlas,
amyn aminuddin 
23/7/2020

Tiada ulasan: