Sabtu, 18 Disember 2010

kenangan aku di "KPMBP"

"KPM BANDAR PENAWAR"

ni dia kawan2, gambar aku dan rakan2 kolej aku.. kolej kebangaan aku haha setelah aku ditolak habis-habisan x dapat masuk "UITM".. hati sdyh tp gembira..

aku masih ingat masa mula2 aku masuk "KPM" peh mcm apa la.. dah la aku ni pemalu hahah agak la... aku masuk je kolej tu dah rasa lain dah.ialah tak penah berjauhan dengan family."ANAK MANJA" la katakan hahah rasanya la...aku masih teringat bila air mata aku nk jatuh bila family aku nk balik.peh perit dia mcm nk mati..

then kita orang orientasi, benda yang paling memenatkan dalam hidup.. mcm dalam kem "PLKN" hahhaa.
tp kini i2 semua jadi kenangan yang terindah bagi aku di "KPMBP". member yang pertama aku kenal di "KPMBP" yang juga 1 bilik dengan aku iaitu "M.IQMAL" dia lah penenag haty aku hahah. then "JUNKGOT","FAHMI","AIRUL","AIZAT","DIDI" n the gurls...

di kolej ni la mengajar aku erti kehidupan, mengajar aku berdirkari mengajar aku berjimat. mcm2 lagy la..kepada rakan2 "KPMBP" aku doakan kesejahteraan kauorang. aku merindui hari2 kita bersama dikala dalam senang mahupun susah. kita "BBQ","STUDY","LEPAK","MAIN" macam2 lagy..

lepas ni kita semua akan belajar di "KPM" lain2 so kita mungkin x akan berjumpa lagy so.. kalau kau orang nak buat reunion ke pe ke calling2 la..  kenangan kita x akan berakhir disini ya.. "PIP 1 U ARE ROCK" kau orang jgn lupa aku ye.. :'(

ikhlas dari : @myn protwo

1 ulasan:

ruz berkata...

hahah . .
mne bole lupe . .
" kepale " PIP 1 kan . . :)